Google

jueves, 12 de abril de 2007

Rebre correu del blog: "bueno, vale, dacuerdo..."

"...mai antivocat"! Mea culpa...

Avui me'n he donat compte. Tot el que us explicava estos dies passats per rebre correus del blog estava malament.
He pujat a casa del Domin i la Anna a ensenyar-li al Domin com configurar-se el correu del blog i... sorpresa!! Ell no hi tenia cap d'estes opcions de correu!
M'explico: el blog l'he creat jo, i jo sí que les tinc. Però excepte el propietari, ningú més té estes opcions de correu que us comentava. Està parit així.
Total, que la Loli es tornava boja buscant com fer-ho i no ho trobava. Normal, com a que no ho tenia! Demà quan llegixque això ja me la imagino: "anda que... y yo volviéndome loca!!!! que no te enteras payoooooo!!!!!".

De totes formes, al veure això, m'he currat algo més fàcil d'una altra manera per que ho pugueu tenir igualment. De fet, este article del blog ja l'hauríeu de rebre a la vostra bústia de correu. I sense fer res!
M'he buscat una altra forma de fer-ho, encara que sigue fent-ho jo a mà, i suposo que funcionarà. Per cert, tant si llegiu el missatge al correu com si ho llegiu al blog, penjeu una resposta aquí per dir-me si us funciona (o no)!

Au! Si contesteu, no sigueu molt durs en mi... jeje.

4 comentarios:

tRaCk3r dijo...

mentre escolto una sessió recient feta amb hercules dj console

funciona ok!

el cansino dijo...

a bore si fem de un de guapo asta los guevos jijijji.

bicho dijo...

pos a vore si t'animes a publicar una foto del teu nou juguet pa fer de DJ, jeje.

Anónimo dijo...

si ke funciona mamon