Google

lunes, 21 de mayo de 2007

hace unas pesas domin?

8 comentarios:

◈lunaluna◈ dijo...

Your blog is very interesting!
Please, send me the photo of your pc desktop.
I'll publish on my blog!
Email: pcdesktop1@gmail.com

Anónimo dijo...

ehhhhhh..... qui es este..... fuera bicho fueraaaa...... daviiiiid alfonsoooooo, on esteu cuan mes us necesitem..... quita quita fuera (a part d'aixo, al Domin no li fa falta les peses jijijiji) largoooo

tRaCk3r dijo...

que vol este??? fotos de pcs??? XDD JUAS!

deu ser spam dona :O

tRaCk3r dijo...

o caça de mails pareix.

bicho dijo...

pa mi ql tio t un blog de fotos de escritoris i en vol més.
però pareix q, a pesar q diu qs interessant no té NPI dl q diem... :)

tRaCk3r dijo...

he estat mirant lo blog del paio este i realment te un blog de pcs xDDD quina gent mes rara, jajajaja:

http://pctable.blogspot.com/

Anónimo dijo...

he estat mirant la pagina de este bon home, i si vol li enviare una foto del meu PC amb un panyal enganxat al monitor (encara he de pensar si sera sense estrenar o ja estrenat per l'Abril) i mirant mirant els PC's que hi han m'han recordat a nosaltres, en primer lloc el pc del Anthony m'ha recordat al David, en segon lloc el pc de la Valery m'ha recordat al Alfonso i un que m'ha recordat a la Jenny es el pc de la Vivi jijijijiji

bicho dijo...

jajaja! el de la Jenny!
molt bo!