Google

lunes, 21 de mayo de 2007

y ale! que otro más..

7 comentarios:

bicho dijo...

Jajaja!!! Ara em ve al cap la escena de 'Atrapado en el tiempo' en que intenta suïcidar-se tirant el secador a la banyera i se'n va la llum de l'hotel!

Anónimo dijo...

jo.....m'hagues posat el banyador per si acas.... mai se sap

tRaCk3r dijo...

esta peli (la que comentes, bicho), encara que no vos u cregueu, l'he vist com a mínim unes 20 vegades xD

(que raro soc mare meva)

bicho dijo...

20? home, tantes no, però cada cop que la reposen, si no fan res millor, no m'importa. :)

tRaCk3r dijo...

preferides que miro normalment:

una mente maravillosa
el indomable will hunting
el quinto elemento
atrapado en el tiempo
star wars (totes)
alien (totes)
i despues vaig variant algunes d'estes... per exemple, fa temps que no veig cap de star wars i en canvi me miro moltes de rambo, rocky i ciencia ficció en general

tRaCk3r dijo...

per cert, la de "una mente maravillosa" las de vore 2x0.. es tan bona o mes que la de will hunting.

bicho dijo...

Està al 'To-do list' :)