Google

jueves, 17 de mayo de 2007

mes xiques





4 comentarios:

bicho dijo...

El millor, el primer, pa mi. L'iba a comé hasta la gomiya er tanga!. En una banda així, crec que les desfilades tindríen més públic!
El segon m'ha recordat molt a un vídeo. Ja us el posaré ;)

Però no em feu més això, que em poso dolentet, dosifica'ls. Quines calors...

Anónimo dijo...

ahi va el comentario de una femina... el primer video, nefast el playbak tocant el saxo i mira que es fassil, el segon video una copia barata del video de Cristina Aguilera i el tercer video... la noia que queda primera al podium es molt molt semblant a la Madonna, us i heu fixat? ja se que la resposta es no

tRaCk3r dijo...

es una cosa que ens sol passar molt als tios.. a mi em va costar moooolt veure el cotxe, pero al final el vaig veure:

http://www.iascaspain.com/html/cheste/fotos/html_generales/DSCN8241.JPG

bicho dijo...

Com us he dit, el segon vídeo em recordava molt a un altre. I ademés no sóc l'únic, és exactament el que diu TUVI. Jo també hi vaig pensar quan el vaig vore.
Aquí teniu Christina Aguilera: Dirrty