Google

martes, 15 de mayo de 2007

Vídeos YouTube

He estat trastejant per penjar el vídeo del Domin al YouTube, però de manera que no el pugue vore ningú més (a pesar del que algunes ments perverses voldríen). La solució és que us registreu al YouTube amb el vostre mail i jo us afegixque al meu YouTube com a amics, paregut al que es fa al Messenger. Així podré compartir el vídeo només en vatros.
L'únic inconvenient serà haver de registrar-vos al YouTube, que és un momentet. Però així teniu més opcions quan navegueu pel YouTube, com per exemple guardar favorits.
Així que, si voleu vore el vídeo del Domin del YouTube, us haureu de registrar.
Per registrar-vos aneu aquí.
Quan us hagueu registrat, responeu aquí per que us vaigue afegint.

8 comentarios:

tRaCk3r dijo...

jo fa temps k'estic..
Joined: May 03 2006

soc: tRaCk3r

Anónimo dijo...

ja esta, ho he fet i soleta!!!! jo soc tuvi1979

tRaCk3r dijo...

t'he intentat afegir com a miga pero el youtube em diu:

This functionality is currently not available. Please try again later.

Anónimo dijo...

intenta afegir-me millor com AMIGA mes com A MIGA a lo millor et deix i si no doncs ja saps TRY AGAIN LATER

tRaCk3r dijo...

igual si... provo ara que igual si em "DEIX"

tRaCk3r dijo...

jejeje

bicho dijo...

alaaaaaaaa!!!
si sou hanimals!!! :)

bicho dijo...

Us he afegit als dos ja.
Lola!!! Sólo faltas tu... si no, no podrás ver el vídeooo!!!